הכי ישראלי, הכי אאוטסיידר: למה מאיר אריאל נולד רק אחרי שמת?

הוא השתוקק להצליח אבל חיבל בכך באמירות הומופוביות, כמה לאהבת ההמון אך כתב שירים חידתיים, וכדברי שלום חנוך, "הוא היה צריך למות כדי לא להפריע להצלחה". בסרט "מאיר אריאל — שיר כאב" ניסו הבמאי אליאב לילטי והמפיק אריק ברנשטיין לפצח את הדמות עמוסת הסתירות, ובראיון הם מתעקשים שהוא עדיין סדין אדום בעיני הממסד

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
צילום: אורי גולדברג
נירית אנדרמן
נירית אנדרמן
נירית אנדרמן
נירית אנדרמן

לפני שנה בדיוק, אילו מאיר אריאל היה טורח לחזור לרגע מן המתים ולהתייצב באמפי פארק של ראשון לציון — אפשר להניח שהוא היה מסתכל על כל מה שקרה שם דרך איזו דמעה שקופה. מי שבחייו נאבק נואשות כדי לזכות בהכרה רחבה וראה איך אפילו הפרובוקציות התקשורתיות שלו לא מפתות את הקהל — יכול היה לראות כיצד 12 אלף איש ואשה מגיעים לפארק כדי להקשיב לשיריו, לדקלם את המלים שכתב, לבצר את דמותו כאחד היוצרים החשובים של המוזיקה הישראלית. הוא יכול היה לראות את עצמו נהפך סוף סוף, גם אם באיחור מצער, לאגדת דשא.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ