הבמאית השחורה הראשונה של עיבוד קומיקס סוגרת חשבון עם הוליווד

ג'ינה פרינס־בייתווד היא הבמאית השחורה הראשונה שיצרה סרט שהוא עיבוד של קומיקס. עם צאתו של "משמר האלמוות" בנטפליקס היא אומרת: "לא חושבים שיש לנו יכולת לעשות את זה, אז עלינו להוכיח להם"

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ג'ינה פרינס־בייתווד באתר הצילומים של הסרט "משמר האלמוות". "זו תחושה מוזרה להיות היחידה שהסרט שלה מוקרן"
ג'ינה פרינס־בייתווד באתר הצילומים של הסרט "משמר האלמוות". תחושה מוזרהצילום: Aimee Spinks/אי־פי
קייל ביוקאנן, ניו יורק טיימס
קייל ביוקאנן, ניו יורק טיימס

בשביל הבמאית ג'ינה פרינס־בייתווד שנת 2020 היא קו פרשת מים, גם אם לא בדיוק כך דימיינה לעצמה את השנה הזאת. לפני חודשים אחדים השלימה את העבודה על סרט הפעולה החדש בבימויה, "משמר האלמוות" בכיכובה של שרליז תרון. היא היתה להוטה לחלוק את הרגע עם במאיות כמו קתי יאן ("ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת"), ניקי קארו ("מולאן") ופטי ג'נקינס ("וונדר וומן 1984") — קבוצה נדירה של במאיות שיצרו שוברי קופות, שהיו אמורים לצאת בסמיכות זה לזה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ