"האזרח קיין", "הסנדק" ו"צ'יינהטאון": הוליווד שוקעת בנוסטלגיה ליצירות המופת שלה

שלושה סרטים חדשים חוזרים לאחורי הקלעים של יצירות המופת הקולנועיות, עם שמות נוצצים לפני המצלמה ומאחוריה. האם עיר הסרטים ממחזרת את עצמה, או דווקא מטפחת דור חדש של שוחרי קולנוע?

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
"מאנק". שב לימי הפקתו של "האזרח קיין"
"מאנק". שב לימי הפקתו של "האזרח קיין"צילום: Gisele Schmidt/NETFLIX
אורון שמיר
אורון שמיר

עוד לפני שיצאו הטריילרים ל"מאנק" (Mank), עורר הסרט עניין רב בתעשיית הקולנוע. אל הבמאי דיוויד פינצ'ר, שחזר לביים סרט קולנוע לראשונה מאז "נעלמת" ב–2014, חברו פרצופים מוכרים כמו גארי אולדמן ואמנדה סייפריד. אך עם כל הכבוד, הסיבה המרכזית להתרגשות היא העלילה, השבה לימי הפקתו של הסרט שנחשב לגדול בכל הזמנים: "האזרח קיין" בבימוי אורסון ולס.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ