הכירו את האויב החדש של הוליווד, שמאמין שהמעריצים הם מעל לכל

החלטת מנכ"ל וורנר מדיה, ג'ייסון קיילאר, להוציא סרטים הן לאולמות והן לשירות הסטרימינג של החברה שנמצא בחיתוליו, גררה זעם רב בהוליווד. בראיון הוא מסביר מדוע דווקא הוא, אאוטסיידר שמדבר על מהפכה, צפוי להציל את מה שנותר מקסם ההליכה לקולנוע

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מנכ"ל וורנר מדיה, ג'ייסון קיילאר. רבים מעידים שהוא הבוס האידיאלי
מנכ"ל וורנר מדיה, ג'ייסון קיילאר. רבים מעידים שהוא הבוס האידיאליצילום: ALLISON V SMITH / NYT
ניקול ספרלינג, ניו יורק טיימס
ניקול ספרלינג, ניו יורק טיימס

כשג'ייסון קיילאר החל את כהונתו כמנכ"ל הולו ביולי 2007, סברו כמה מתחרים ששירות הסטרימינג ייכשל. אלא שקיילאר, שהיה משוכנע שיש דרך טובה יותר לצפות בטלוויזיה וקיבל גיבוי של שני תאגידי אם — NBCUniversal וניוז קורפ — הסתגר עם אנשי צוותו במשרד ריק בסנטה מוניקה והתחיל לעבוד. הוא כיסה את כל החלונות בעיתונים כדי להתעלם מבעלי דעה שלילית. "לפעמים חסימת כל הרעש החיצוני היא דבר טוב", אמר בראיון עמו לאחרונה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ