שיתוף פעולה בין הוליווד לענקית התוכן הפיראטי ביטורנט

חברת ביטורנט המפיצה תכנים באינטרנט תסייע בקידום המכירות של הסרט "ארתור ניומן"

נירית אנדרמן
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
נירית אנדרמן

חברת ביטורנט (BitTorrent), המזוהה זה כמה שנים עם הפצת תכנים פיראטיים ברשת האינטרנט, מתחילה במפתיע לשתף פעולה עם הוליווד, שבדרך כלל מנהלת מאבקים מרים נגד חברות מסוגה.

בעקבות הסכם לשיתוף פעולה שחתמה עם חברת Cinedigm המתמחה בהפצת סרטי קולנוע עצמאיים, תתחיל חברת ביטורנט החל מהשבוע הבא לסייע בקידום המכירות של הסרט "ארתור ניומן", בכיכובם של קולין פירת ואמילי בלאנט. כך פירסם היום ה”לוס אנג'לס טיימס”.

מיום שני הקרוב תזמין ביטורנט את 170 מיליון המשתמשים בתוכנה שלה - המאפשרת הורדה של קבצים גדולים, ובהם קבצים של סרטי קולנוע וסדרות טלוויזיה - לצפות בקטע מתוך הסרט החדש "ארתור ניומן". לפי ה”לוס אנג'לס טיימס”, משתמשי ביטורנט יוכלו לצפות בשבע הדקות הראשונות של הסרט, שעתיד לצאת לבתי הקולנוע בארצות הברית בסוף השבוע הבא.

קולין פירת

בעבר כבר שיתפה החברה פעולה עם קידום של סרטי תעודה ואלבומים של הרכבים מוסיקליים שונים. "אין מדובר במאבק של טכנולוגיה נגד יוצרי תוכן", אמר לעיתון ג'יל קלקטרה, מנהל השיווק של Cinedigm, "זוהי דוגמה לאופן שבו טכנולוגיה ויצרני תוכן יכולים לעבוד יחד, בכדי לסייע לשני הגורמים העסקיים הללו לגדול"

"ארתור ניומן", בבימוי דנטה אריולה, היא דרמה קומית שעלילתה מספרת על גבר שמביים את מותו שלו, במטרה לאמץ זהות חדשה ולהימלט מחייו הישנים. עד מהרה הוא עובר להתגורר עם אשה שמנסה אף היא להניח את עברה מאחוריה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ