טרבולטה: בזכות דה נירו הפכתי למלך הדיסקו

בבכורת סרטו החדש בפסטיבל קרלובי וארי הצכי, סיפר גון טרבולטה איך נכנס לתפקידו האגדי בשיגעון המוסיקה. בפסטיבל מתחרה גם הסרט הישראלי "מקום בגן עדן"

נירית אנדרמן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נירית אנדרמן

36 שנה אחרי שהסרט "שיגעון המוסיקה" הפך אותו למלך הדיסקו, מכריז השחקן ההוליוודי ג'ון טרבולטה כי הוא חייב את הצלחתו בסרט הזה לשחקן הוליוודי אחר, רוברט דה נירו. במסיבת עיתונאים שקיים בסוף השבוע בפסטיבל קרלובי וארי, סיפר טרבולטה כי בעקבות דה נירו, שהחליט ללמוד לנגן בסקסופון במיוחד לקראת הופעתו בסרט "ניו יורק ניו יורק" (1977) שביים מרטין סקורסזי, החליט הוא עצמו לערוך אימונים אינטנסיביים בריקוד לקראת הופעתו ב"שיגעון המוסיקה".

"הוא (דה נירו) התחיל בארצות הברית טרנד של שיטת משחק, שלפיה אם אתה עומד לגלם תפקיד מסוים, עליך להתאים את עצמך אליו באמצעות לימוד ורכישת היכולות של הדמות", אמר טרבולטה, לפי דיווח של "הוליווד ריפורטר". טרבולטה ציין כי לקראת צילומי הסרט "שיגעון המוסיקה", הוא הקדיש תשעה חודשים לליטוש טכניקת הריקוד שלו.

השחקן ההוליוודי סיפר את הדברים במסיבת עיתונאים שבה השתתף לכבוד בכורת הסרט "Killing Season", שבו הוא מככב לצדו של דה נירו. את הסרט מפיקים בין היתר הישראלים לשעבר אבי לרנר, דני דימבורט ובועז דוידזון.

טרוולטה. ליטש את הריקוד, כמו דה נירו שלמד סקסופון לקראת סרטו "ניו יורק ניו יורק"צילום: REUTERS

בטקס פתיחת פסטיבל קרלובי וארי, אחד המובילים בפסטיבלי אירופה, שהתקיים ביום חמישי, הוענק לטרבולטה פרס גלובוס הקריסטל על מפעל חיים. "להיות שחקן זה מסע מרתק. התפקיד שלנו הוא לשקף את האנושות, את המין האנושי, וכל אחד מאתנו מעניק לכך את הפרשנות הפרטית שלו ", אמר טרבולטה בטקס. " אמרתי זאת כבר בעבר: להיות או לא להיות. אני שמח שאתם מאפשרים לי להיות".

בתחרות הרשמית של הפסטיבל הצ'כי מתמודד השנה סרט ישראלי: "מקום בגן עדן", של הבמאי והתסריטאי יוסי מדמוני ("בוקר טוב אדון פידלמן").

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ