רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עוברים מסך: נטלי פורטמן מתבשמת, מייגן פוקס מתפשטת

סופיה קופולה מביימת את נטלי פורטמן, מייגן פוקס מתפשטת בשביל ארמני, ליידי גאגא מחליפה תפקידים עם טרי ריצ'רדסון ומילה קוניס על השער של "W"

תגובות

זוכת האוסקר הטרייה נטלי פורטמן, הפכה לאחרונה לפרזנטורית קו הבישום של בית כריסטיאן דיור היוקרתי. רגע לפני הופעתה של הבטן ההריונית, הספיקה הכוכבת להצטלם בעירום מרומז למודעת הקמפיין של הבושם החדש 'מיס דיור שרי'. כעת הושק גם סרטון הפרסומת לבושם, בניצוחה של הבמאית ואייקונית האופנה סופיה קופולה ("חמש ילדות יפות"). בקליפ, בעל האווירה הפתיינית, משתעשעת פורטמן בחושניות עם השחקן אלדן ארנריך ("טטרו"), על רקע הדואט הצרפתי האירוטי “Je T’aime…Moi Non Plus”. למרות שהיא מזוהה עם המותג, הכוכבת לא היססה לצאת נגד ההערות האנטישמיות של מעצב הבית, ג'ון גליאנו. פורטמן הכריזה כי כיהודיה גאה, לא תסכים לשתף פעולה עם גליאנו, וכי היא מגנה את  דעותיו הקדומות. על פי הדיווחים בתעשיית האופנה, פורטמן אף החליפה את השמלה אתה הגיעה לאוסקר מעיצוב של גליאנו לזה של רודרטה.

פורטמן גם הפגינה בעבר חוש הומור ביחס לקמפיינים שכאלה, כשהצטלמה לקליפ פארודי שצוחק מהדרמטיות והחושניות המאולצת שבקמפיינים לבשמים. מי שישב על כסא הבמאי היה רומן פולנסקי, ששיתף פעולה עם האמן פרנצ'סקו וזולי. הקליפ מציג את פורטמן נאבקת ומתגללת על הרצפה עם השחקנית מישל וויליאמס, שבתחילת השבוע התחרתה איתה על פרס האוסקר.

מייגן פוקס מתערטלת בקמפיין ל"ארמני" הלבשה תחתונה

שחקנית הקולנוע מייגן פוקס, נחשבת לאחת הנשים הסקסיות בהוליווד, ומככבת בשנים האחרונות על אינספור שערי מגזינים ברחבי העולם. בשנה שעברה לוהקה הכוכבת הצעירה לקמפיינים החדשים של 'אימפוריו ארמני', הלבשה תחתונה וארמני ג'ינס. פוקס היא הצלע הנשית בקמפיין המתוקשר, כשבגזרה הגברית ניצב הטניסאי הספרדי המוערץ רפאל נדאל. בימים אלה הושק סרטון הקמפיין המתוקשר של ארמני, בו מופיעה פוקס בלנז'רה סקסים, ובג'ינסים של המותג.

וינונה ריידר ומארק ג'ייקובס ב"הארפר'ז באזאר"

בגיליון מרץ של מגזין האופנה הנחשב הארפר'ז באזאר, הופקה מחווה מצולמת לבמאי מייק ניקולאס, בכיכובם של מעצבים ושחקנים. ניקולאס בן ה-79, שחתום על קלאסיקות כדוגמת "הבוגר", ידוע כזוכה כל ארבעת פרסי הבידור האמריקני: האוסקר, האמי, הטוני והגראמי. המחווה של עורכי המגזין להשפעתו של הבמאי על התרבות האמריקאית, כללה שחזור של סצינות קלאסיות מסרטיו. וינונה ריידר, ששבה לאור הזרקורים ההוליוודי בעקבות תפקידה בברבור שחור, שחזרה סצינה מ"מי מפחד מוירג'יניה וולף". השחקנית נכנסה לנעליה של זוכת האוסקר אליזבת' טיילור, וצולמה כשהיא צורחת על מעצב העל מארק ג'ייקובס, בדמותו של ריצ'רד ברטון.

מי מפחד מוינונה ריידר? השחקנית עם מארק ג'ייקובס ב"הארפרס בזאר"

ליידי גאגא מחליפה גוף עם טרי ריצ'רדסון ועושה קמפיין ל"MAC"

הצלם השנוי במחלוקת טרי ריצ'רדסון, ידוע כמי שאוהב להפשיט את מושאי הצילום שלו, שלא לומר להתפשט בעצמו כשהוא מצלם אותם. צילומיו הפרובוקטיבים ונוטפי ההורמונים, מעוררים שוב ושוב שערוריות. ברשימה זו אפשר למצוא גם את צילומיה של בר רפאלי עם כוכבי "ג'רזי שור", ושל שלישיית כוכבי "glee". בשבוע שעבר הפיץ ריצ'רדסון קליפ המציג את ליידי גאגא מתפשטת, במסגרת צילומים למגזין ‘Purple’. מאחר שהעירום של גאגא נחשף בשנתיים האחרונות בכל פינה אפשרית, הצילום שזכה לכותרות הוא דווקא התמונה ההומוריסטית בה גאגא וריצ'רדסון מחליפים זהויות.

של מי החזייה הזו בכלל? ריצ'רדסון וליידי גאגא מחליפים תפקידים

במקביל, שבה גאגא לשתף פעולה עם אימפריית האיפור "MAC". הכוכבת השיקה קמפיין בכיכובה לשפתון וגלוס 'ויוה גלאם', שרווחיו מגויסים לקרן של המותג לטובת המלחמה באיידס. זוהי השנה השנייה ברציפות בה גאגא מתנדבת לפרויקט. בשנה שעברה שיתפה הכוכבת פעולה עם סינדי לאופר, והשתיים הפכו את הקמפיין לאחד הרווחיים ביותר בהיסטוריה של הפרויקט, עם מכירות של כ-200 מליון דולרים.

מילה קוניס על שער מגזין W: "לא ארקוד יותר לעולם"

הקריירה של מילה קוניס זכתה למקפצת ענק עם תפקידה ב"ברבור שחור". לצד פרויקטים קולנועים נחשקים, זכתה הכוכבת לתואר ה'איט גירל' של הרגע, עם ראיונות, הפקות אופנה, ושערים במגזינים מהשורה הראשונה. קוניס הצטלמה לשער גליון מרץ של מגזין W, בחזיה ורודה ונוצות שחורות בהשראת הסרט. הכוכבת סיפרה על האימונים לתפקידה כבלרינה, שארכו ארבעה חודשים, שבעה ימים בשבוע וחמש שעות בכל יום. עוד סיפרה, איך הורידה ממשקלה כמעט 10 קילו, נקעה את הכתף, ונותרה עם שתי צלקות על הגב. "לא הייתי מחמיצה את ההזדמנות הזו לרגע", אמרה קוניס, "אבל אני לא מתכוונת לחזור יותר לרקוד לעולם".

לא רוצה לרקוד יותר. מילה קוניס בצילומים למגזין "W"

קירסטן דאנסט מצטלמת בעירום מרומז ל"בולגרי"

בשנתיים האחרונות הופיעה ג'וליאן מור כפרזנטורית של מותג האביזרים והתכשיטים האיטלקי 'בולגרי'. מור הצטלמה לקמפיינים בעירום, כשאת חלקי גופה מסתיר תיק של המותג ושני גורי אריות. כעת מגיע הקמפיין החדש של המותג, הפעם בכיכובה של השחקנית קירסטן דאנסט. הכוכבת נעלמה מעיני הציבור בשנים האחרונות, מאחר שסבלה מדכאון ואשפזה את עצמה במרכז טיפולי. את החזרה לתודעה עושה דאנסט עם שלושה סרטים חדשים שייצאו במהלך השנה, וכן עם הקמפיין החדש לבולגרי לבושם "Mon Jasmin Noir".  בדומה למור, גם דאנסט השילה את בגדיה עבור הקמפיין, אך את הגורים החליף הפעם אריה בוגר.

קאמבק עם אריה שואג. קירסטן דאנסט בקמפיין לבולגרי

טרנדים מהשטיח האדום: האפטר-פארטי של האוסקר

מיד לאחר טקס האוסקר, השילו הכוכבות את שמלות השטיח האדום, והחליקו לתוך שמלות הקוקטייל בדרכן למסיבה הנוצצת שערך מגזין 'ואניטי פייר'. באירוע המתוקשר נצפו רבים מהמועמדים לאוסקר, ולצידם ורשימה ארוכה של סלבריטאים. אחד הטרנדים הבולטים שנראו במסיבה היה בד התחרה, שעשה השנה קאמבק בקולקציות האביב של המעצבים הנחשבים. בין הכוכבות שהגיעו לאירוע בבד הרומנטי, ניצבות מיה וואסיקובסקה (בעיצוב של סטלה מקרטני), זואי דשנל (ולנטינו), ג'ניפר גודווין (ארדם) וג'נה מאלון.

יפות בתחרה. ג'ניפר גודווין, מיה וואסיקובסקה וג'נה מאלון (צילום: AP)

טרנד נוסף שנצפה על השטיח הם גווני צבעי הגוף. בשתי העונות האחרונות ניצבו גווני הניוד באור הזרקורים של תעשיית האופנה, והפעם התווסף להם על השטיח האדום גם טאץ' מוזהב. למרות שמדובר בגוונים כמעט בלתי נראים על צבע עור חיוור, המראה הקלאסי מתבלט באירועים מסוג זה דווקא בשל האלגנטיות הנקיה בתוך ים של צבעים. הכוכבת שדגמנו את הטרנד במסיבה המתוקשרת היו גווינית' פאלטרו (בשמלה בעיצובו של מייקל קורס איתה הופיעה במהלך הטקס), ג'סיקה בייל (ורסאצ'ה), טיילור סוויפט (זוהיר מוראד) ורוזי הנטינגטון וויטלי (וולנטינו).כן, הכל זהב. טיילור סוויפט, ג'סיקה בייל וגווינית' פאטלרו (צילום: AP)

*#