דרושה שותפה פסיכופטית

מ"יצורים שמיימיים" עד "עגבניות ירוקות מטוגנות", מ"תלמה ולואיז" עד "דרושה שותפה רווקה" - כשחברות בין שתי נשים מוצבת במרכז העלילה, אפשר לצפות שהסוף יהיה מר. איך הפכה החברות לייצוג מאיים כל כך בקולנוע? ולמה תמיד מישהו חייב למות?

טל לוין, עכבר העיר אונליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
טל לוין, עכבר העיר אונליין

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ