למרות הביקורות הקטלניות: 11 מיליון צופים ב-3 ימים לסרט הכי יקר של נטפליקס

הסרט, "Bright", נחשב לניסיון הראשון של מנהלי ענקית הסטרימינג להתחרות בסרטים בעלי התקציבים הגדולים של הוליווד

איתמר זהר
איתמר זהר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ג'ואל אדגרטון וויל סמית ב"Bright"
איתמר זהר
איתמר זהר

הסרט "Bright", שעלה בסוף השבוע שעבר בנטפליקס, משך אליו 11 מיליון צופים בתוך שלושה ימים. כך על פי נתוני חברת הסקרים נילסן. בסרט, שביים דייוויד אייר ("זעם", "יחידת המתאבדים") הושקעו 90 מיליון דולר והוא נחשב לניסיון הראשון של מנהלי ענקית הסטרימינג להתחרות בסרטים בעלי התקציבים הגדולים של הוליווד.

על פי בלומברג, ההשקעה השתלמה. מחיר ממוצע של כרטיס קולנוע בארצות הברית הוא תשעה דולר, לכן אם הסרט היה יוצא בבתי הקולנוע הוא היה מכניס 99 מיליון דולר - בערך הסכום שבו פתח "מהיר ועצבני 8" - אחד הסרטים המצליחים בעולם ב-2017 - באפריל האחרון.  

ראשי נטפליקס לא מפרסמים את נתוני הצפייה בסרטים ובסדרות המשודרים באתר הסטרימינג, אבל חברת נילסן הודיעה באוקטובר שהיא תתחיל לפרסם אותם. בנטפליקס יכולים להיות מרוצים משום ש"Bright" ספג ביקורות קשות מרוב המבקרים בארצות הברית וקיבל 29% בלבד באתר Rotten Tomatoes. הסרט, שמככבים בו ג'ואל אדגרטון, ויל סמית ונומי ראפס, משלב בין פנטזיה לאקשן לפנטזיה. שוטר במשטרת לוס אנג'לס יוצא יחד עם אורק במאבקם באנשים הרעים בעולם שחיים בו בני אדם לצד אורקים.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ