רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

למרות הביקורות הקטלניות: 11 מיליון צופים ב-3 ימים לסרט הכי יקר של נטפליקס

הסרט, "Bright", נחשב לניסיון הראשון של מנהלי ענקית הסטרימינג להתחרות בסרטים בעלי התקציבים הגדולים של הוליווד

7תגובות
ג'ואל אדגרטון וויל סמית ב"Bright"
Matt Kennedy/אי־פי

הסרט "Bright", שעלה בסוף השבוע שעבר בנטפליקס, משך אליו 11 מיליון צופים בתוך שלושה ימים. כך על פי נתוני חברת הסקרים נילסן. בסרט, שביים דייוויד אייר ("זעם", "יחידת המתאבדים") הושקעו 90 מיליון דולר והוא נחשב לניסיון הראשון של מנהלי ענקית הסטרימינג להתחרות בסרטים בעלי התקציבים הגדולים של הוליווד.

על פי בלומברג, ההשקעה השתלמה. מחיר ממוצע של כרטיס קולנוע בארצות הברית הוא תשעה דולר, לכן אם הסרט היה יוצא בבתי הקולנוע הוא היה מכניס 99 מיליון דולר - בערך הסכום שבו פתח "מהיר ועצבני 8" - אחד הסרטים המצליחים בעולם ב-2017 - באפריל האחרון.  

מתוך הסרט של ויל סמית - דלג

ראשי נטפליקס לא מפרסמים את נתוני הצפייה בסרטים ובסדרות המשודרים באתר הסטרימינג, אבל חברת נילסן הודיעה באוקטובר שהיא תתחיל לפרסם אותם. בנטפליקס יכולים להיות מרוצים משום ש"Bright" ספג ביקורות קשות מרוב המבקרים בארצות הברית וקיבל 29% בלבד באתר Rotten Tomatoes. הסרט, שמככבים בו ג'ואל אדגרטון, ויל סמית ונומי ראפס, משלב בין פנטזיה לאקשן לפנטזיה. שוטר במשטרת לוס אנג'לס יוצא יחד עם אורק במאבקם באנשים הרעים בעולם שחיים בו בני אדם לצד אורקים.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
tm_tools.isArticleType(article) : true