"פליימוביל: הסרט" רשם את אחת הפתיחות הגרועות אי פעם בארה"ב

אף על פי שהמפיצים הציעו כרטיסים ב-5 דולר, סרט האנימציה הכניס רק 660 אלף דולר בסוף השבוע הראשון שלו בארצות הברית

איתמר זהר
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
מתוך "פליימוביל: הסרט". בהפקתו הושקעו 40 מיליון דולרצילום: Path Distribution
איתמר זהר

סרט האנימציה הצרפתי "פליימוביל: הסרט" יצא בסוף השבוע האחרון בארצות הברית. מפיצי הסרט, שמככבות בו הדמויות של מותג הצעצועים הגרמני המצליח, עשו הכל כדי למשוך את הקהל אליו והציעו כרטיסים ב-5 דולר בלבד.

זה לא עזר. אף על פי שהופץ ב-2,337 בתי קולנוע ברחבי ארצות הברית, הוא הכניס רק 660 אלף דולר ואפילו לא נכנס לרשימת עשרת שוברי הקופות, אלא השתרך בקושי במקום ה-14. זו אחת הפתיחות הגרועות אי פעם בארצות הברית לסרט שהופץ ביותר מ-2,000 בתי קולנוע.

"פליימוביל: הסרט", שבהפקתו הושקעו בו 40 מיליון דולר ולשיווקו הוקצו עוד כמה עשרות מיליוני דולרים, כבר יצא בקיץ ברחבי העולם. גם שם הוא לא הצליח במיוחד - רק 12 מיליון דולר. ייתכן כי תקופת הקיץ היתה מתאימה יותר להפצתו בארצות הברית. זה לא הדבר היחיד שבעוכריו. הוא יצא בצפון אמריקה בזמן שסרט אנימציה אחר - "לשבור את הקרח 2" - שולט ללא עוררין בטבלת שוברי הקופות ולכן מלכתחילה לא היה יכול להתחרות בו.

"לשבור את הקרח 2" דורג גם בסוף השבוע האחרון בראש טבלת הקופות בארצות הברית לאחר שגרף שם עוד 34 מיליון דולר. עד כה הכניס הסרט, שביימו ג'ניפר לי וכריס באק, 337 מיליון דולר בארצות הברית בלבד ובסך הכל 919 מיליון דולר ברחבי העולם, בדרך הבטוחה לחצות את רף מיליארד הדולר.

באופן אירוני את "פליימוביל: הסרט" ביים לינו דיסלבו שעבד במשך כמעט שני עשורים כאנימטור בדיסני והיה ראש מחלקת האנימציה ב"לשבור את הקרח".  

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ