הבמאי רפאל נדג'ארי מתעקש לשבור סטריאוטיפים
סרטו החדש של הבמאי רפאל נדג'ארי, "מעל הגבעה", על אב ובנו הנפגשים אחרי נתק ממושך. בראיון עמו הוא מספר מדוע בחר בחיפה כזירת התרחשות ולמה דווקא כשעלה לישראל התרחק מהדת
איש צעיר חוזר לביתו אחרי ליל עבודה כפקיד קבלה במוקד רפואי כלשהו, ומחליט להתקשר לאביו, אותו לא ראה ואתו לא דיבר חמש שנים. כך, בפשטות, מתחיל סרטו החדש של רפאל נדג'ארי, "מעל הגבעה". למעשה של הבן אין מניע ברור, לא קורה שום דבר מיוחד שמביא אותו לנסות לשבור את הנתק הממושך עם אביו וגם כאשר הם נפגשים, לא נראה שהבן נלהב במיוחד. כנקודת פתיחה זהו מעשה ששובר את כל חוקי ה"איך כותבים תסריט". נדג'ארי היה מודע לכך ועשה זאת במתכוון, גם אם פירוש הדבר היה קושי בגיוס כסף להוצאת הסרט לפועל. אבל הכללים שלפיהם נהוג לפעול בדרך כלל בתחומים שונים, אינם מאפיינים את צורת החשיבה של נדג'ארי ואת אופן הפעולה שלו, לא בחיים ולא ביצירה.
כתבות מומלצות

הממשלה וגופי הביטחון מגבים את העבריינים. ואת מי עוצרים? את השמאלנים כמובן

"זה מה יש. תגיד רוצה או לא רוצה, ותבחר צבע": כך נקבע מחיר המכונית שלכם
במעבדה קטנה ברחובות נולד הנוגדן הראשון בעולם שנוצר על ידי מחשב

זאת הייתה תשובה מושלמת - כך מסבירים "כיבוש" ב-25 מילים בלבד

השיר של אפרת גוש נובע מהקרביים של מלחמתה בהתמכרות לאלכוהול
תגובות
על סדר היום
כתבות שאולי פספסתם

המועמדת התחברה לראיון עבודה בזום - וקיבלה מהמראיין מייל שהדהים אותה

מייסד קרן הגידור הגדולה בתבל: מזומן הוא זבל - ממשלות יחסלו את ביטקוין

יוקרה זה רע? כך נראים החיים במגדל חדש בתל אביב

קו השבר שעלול לקחת את הכלכלה העולמית למקום אחר, אפל יותר
