קלוד לנצמן שוב מעמת את הצופים עם זיכרון השואה

“אחרון הלא צדיקים” של קלוד לנצמן ניצב פעם נוספת, כמו “שואה” בזמנו, כאלטרנטיבה לכל סרטי השואה, תיעודיים ועלילתיים, שנוצרו עד כה. “עומאר” של האני אבו־אסעד מאכזב. ואילו ג’יימס פרנקו הצליח ליצור עיבוד קולנועי משכנע לספרו של פוקנר

אורי קליין
אורי קליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי קליין
אורי קליין

קלוד לנצמן, בן 87, אינו מרפה. הוא רוצה שנדע, עד כמה שאפשר לדעת, להבין, עד כמה שאפשר להבין – ובעיקר שנזכור, והוא זה שיעמת אותנו עם זיכרון השואה, כל עוד הוא יכול; והוא יכול. ביום ראשון בערב התקיימה בקאן, מחוץ לתחרות, הקרנת הבכורה החגיגית של סרטו החדש "אחרון הלא צדיקים", שנמשך שלוש שעות ו-40 דקות (שמו של הסרט מתייחס לספרו של אנדרה־שוורץ בארט "אחרון הצדיקים", שיצא לאור ב-1959).

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ