קלוד לנצמן שוב מעמת את הצופים עם זיכרון השואה - פסטיבל קאן - הארץ

קלוד לנצמן שוב מעמת את הצופים עם זיכרון השואה

“אחרון הלא צדיקים” של קלוד לנצמן ניצב פעם נוספת, כמו “שואה” בזמנו, כאלטרנטיבה לכל סרטי השואה, תיעודיים ועלילתיים, שנוצרו עד כה. “עומאר” של האני אבו־אסעד מאכזב. ואילו ג’יימס פרנקו הצליח ליצור עיבוד קולנועי משכנע לספרו של פוקנר

אורי קליין
אורי קליין
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
אורי קליין
אורי קליין

תגובות