קלוד לנצמן שוב מעמת את הצופים עם זיכרון השואה

“אחרון הלא צדיקים” של קלוד לנצמן ניצב פעם נוספת, כמו “שואה” בזמנו, כאלטרנטיבה לכל סרטי השואה, תיעודיים ועלילתיים, שנוצרו עד כה. “עומאר” של האני אבו־אסעד מאכזב. ואילו ג’יימס פרנקו הצליח ליצור עיבוד קולנועי משכנע לספרו של פוקנר

אורי קליין
אורי קליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי קליין
אורי קליין

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ