דוקאביב 2019 - הארץ סרטים

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

גלעד שדה בצעירותו, מחופש לברוך גולדשטיין. בילה את נעוריו בעימותים עם פלסטינים

דוקאביב 2019: סיפורו של נער הגבעות שגילה שאביו האמיתי בכלל פלסטיני

"הסוד שכולם יודעים" עוקב אחר המהפך של גלעד שדה, שגדל בהתנחלות כבנו של אחד ממנהיגי תנועת כך וגילה שהוא בעצם מאומץ. על אף הסיפור המרתק, הצפייה בסרט מאוד מבלבלת, והרבה שאלות ופערים מהותיים בסיפור נותרים ללא מענה

הסיפורים מאחורי הסרטים

"היה היה ילד". המחשה יפה לכוחו של תא משפחתי חזק

דוקאביב 2019: "היה היה ילד" הוא דיוקן של משפחה רגילה במצב לא רגיל

באמצעות תיעוד צנוע ועדין מספק הבמאי אורי לוי הצצה קטנה לרשת הסבוכה והמורכבת שמאפיינת כל משפחה לפי קשייה, ובמקרה הזה — משפחה רגילה כמעט בכל היבט, שלאחד מבניה יש שיתוק מוחין

שאער מעודד. "סרטי נשים זה כמו תחבושת קרה על גוף פצוע"

"מי אמר שאירוטיקה זה של חילונים?"

ישראלה שאער מעודד נברה במאות סרטים שנעשו על ידי נשים ובמרכזם נשים ואיגדה קטעים מתוכם לסרט אחד — "אשה", שיוקרן מחר בדוקאביב. הסיפור שעולה מהסרט הוא של מאבק בלתי פוסק, אך היא מתעקשת שלא מדובר באמירה גורפת על נשיות ישראלית. "זה לא אנדרטה. אני מעדיפה לזלוג ולדמם על המסך, להיפגש עם הסרטים"

מתוך "21 יום ולילה". סיפור מחריד על אשה מוחלשת מול כוח מוחלט

"21 יום ולילה" מציג את חדר החקירות כפס ייצור להודאות ברצח

דיווח על היעלמות פעוט בכפר בדואי נהפך לתיק רצח, כשאמו שסומנה כמשוגעת של הכפר היא החשודה המיידית. זהר וגנר מתנסה בז'אנר הפשע האמיתי אך שואפת להותיר בסרט את חותמה האישי. למרות הבעיות בסרט הוא חשוב ואפקטיבי