רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

דוקאביב

"הקיר": איך מתארים עולם שלם שמאבד משמעות

דרך הפרדה בין השמע לתמונה, מסיימת הבמאית מורן איפרגן פרק אישי בחייה בלי להסגיר סימני שבירה

תגובות
יד על הכותל המערבי
מורן איפרגן

בסרטה "הקיר", שהוקרן ביום שישי בפסטיבל "דוקאביב" במסגרת התחרות הישראלית, מביאה הבמאית מורן איפרגן פרידה אישית מפרק בחייה, שמכיל עולם שלם שאיבד משמעות. היא בחרה לבטא את הפרידה הזו דרך שיחות טלפון שהקליטה עם בן זוגה, עם חברתה הטובה, עם אחיותיה ועם אמה, בתקופה סוערת ומדכדכת בחייה — כאשר היתה אחרי לידה ונישואיה החלו להתפרק. במקביל לדרמה הפרטית, בחרה איפרגן לבקר לעתים קרובות בכותל המערבי, מקום טעון רוחנית מבחינתה, לכאורה. את השיחות המוקלטות ערכה על רקע סצינות שצילמה שם. ההלבשה של שתי העלילות...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות