דוקאביב 2018: "אשה של בית" הוא מסע אישי של חשבון נפש מפתיע

ג'יין ביבי ביקשה להתעמת עם אמה, אך זו מסרבת לקבל על עצמה את האחריות לבחירות של בתה. וב"משפחה בטרנס" אופיר טריינין הצליח לספר בצניעות וברגישות סיפור משפחתי מורכב

שני ליטמן
שני ליטמן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
שני ליטמן
שני ליטמן

הסיטואציה בסרט "אשה של בית", של ג'יין ביבי, שהוקרן ביום שישי בתחרות הישראלית בפסטיבל דוקאביב, היא לכאורה צפויה — אשה צעירה שחיה את ערכי העכשיו, מתעמתת עם אמא שלה, שמייצגת עולם שמרני ודכאני, במיוחד לנשים. אבל בכנות ותחכום דוקומנטרי ראויים לציון, היוצרת מצליחה ליצור סרט שהוא מסע אישי של חשבון נפש, שמפתיע, כך נדמה, אפילו אותה עצמה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ