לקראת פסטיבל דוקאביב |
האמן אולאיי - האקס המיתולוגי של מרינה אברמוביץ'
הוא זכור בעיקר בזכות עבודתו המשותפת ויחסי הזוגיות שלו עם מרינה אברמוביץ', אבל האמן הגרמני אולאיי היה אחד היוצרים הרדיקליים והפוליטיים ביותר במאה ה-20. סרט תיעודי בפסטיבל "דוקאביב" עוקב אחר יצירתו הבלתי מתפשרת ואחר התמודדותו עם הסרטן
"הנה בא הגוף שלי", אומר אולאיי (שמו האמנותי של פרנק אווה לאייזיפן) באנחה בתחילת הסרט "אולאיי – גוף העבודה". הוא מתרומם לישיבה במיטת בית חולים, מחובר לאינפוזיה, נגלה לעין המצלמה במלוא תשישותו. "זה בעצם רגע מצוין לדבר על מושג הגוף, כשהמערכת הלימפטית שלי קורסת", הוא אומר. "לגוף יש מיליון שפות, הוא מדיום פר־אקסלנס". דקה אחר כך יגיד בנחרצות את המוטו שלו: "אסתטיקה בלי אתיקה היא קוסמטיקה!" אבל האפקט הדרמטי מתקלקל כשאחת המכונות מתחילה לצפצף.
לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:
כתבות מומלצות

הממשלה וגופי הביטחון מגבים את העבריינים. ואת מי עוצרים? את השמאלנים כמובן

"זה מה יש. תגיד רוצה או לא רוצה, ותבחר צבע": כך נקבע מחיר המכונית שלכם
במעבדה קטנה ברחובות נולד הנוגדן הראשון בעולם שנוצר על ידי מחשב

זאת הייתה תשובה מושלמת - כך מסבירים "כיבוש" ב-25 מילים בלבד

שני סטודנטים הלכו להם, ולפתע חיילים המטירו עליהם אש כבדה
תגובות
על סדר היום
בשיתוף BEND
כתבות שאולי פספסתם

המועמדת התחברה לראיון עבודה בזום - וקיבלה מהמראיין מייל שהדהים אותה

מייסד קרן הגידור הגדולה בתבל: מזומן הוא זבל - ממשלות יחסלו את ביטקוין

יוקרה זה רע? כך נראים החיים במגדל חדש בתל אביב

קו השבר שעלול לקחת את הכלכלה העולמית למקום אחר, אפל יותר
