כך פונטז, צויר ועוצב "כנס העתידנים" של ארי פולמן

השפעות של הצייר ההולנדי הירונימוס בוש לצד תרבות הפופ העכשווית. המעצב האמנותי דוד פולונסקי ובמאי האנימציה יוני גודמן מספרים איך יצרו את החזון הוויזואלי של "כנס העתידנים", סרטו החדש של ארי פולמן נירית אנדרמן

נירית אנדרמן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים20
נירית אנדרמן

כמו ב"ואלס עם באשיר", גם בסרטו החדש "כנס העתידנים" בחר ארי פולמן להשתמש באנימציה. גם הפעם הבחירה הזאת איפשרה לו להפוך את סרטו ליצירה ייחודית, חדשנית ורבת עוצמה מבחינה ויזואלית, שקשה להישאר אדישים כלפיה. חציו הראשון והמצוין של הסרט צולם אמנם בלייב אקשן, עם שחקנים בשר ודם (ובהם רובין רייט, הארווי קייטל, פול ג'יאמטי ודני יוסטון), אבל חציו השני, המתרחש כעבור 20 שנה, נוצר ברובו באנימציה שמצליחה להוכיח מחדש את כוחו הייחודי של המדיום הזה ביצירת עולם המבוסס על אשליות, הזיות ותעתועי תודעה.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ