הכבוד האבוד של חלוצת התיאטרון והקולנוע הישראלי

היא לקחה חלק מרכזי בהקמת תיאטרון הבימה בתל אביב וייסדה את אולפני הרצליה, אך משום מה שמה של מרגוט קלאוזנר נותר בצדן הפחות מוכר של תולדות התרבות הישראלית. כעת, נכדתה מולי לנדסמן מנסה לתקן את הטעות ההיסטורית

נירית אנדרמן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נירית אנדרמן

אולפני הרצליה היו אתר דומיננטי בחייה של הילדה מולי לנדסמן. היא ואחיה נהגו להתרוצץ במסדרונות האולפנים, להשתולל בשטחם ולסכן את חייהם בטיפוס על מרפסות תאורה גבוהות. מדי פעם הם הביאו חברים נלהבים לצפות בצילומים של תוכניות שונות, כמו "החתול שמיל" ו"זה הסוד שלי", אבל הם עצמם כבר פיתחו אדישות לתהליך הצילומים האטי והמייגע. בנוסף, פעם בשבוע הם נהגו להיכנס למשרדה של מייסדת האולפנים והמנהלת המיתולוגית שלהם, מרגוט קלאוזנר, ולשחק אתה במשחקי שולחן.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ