גן העדן הקודר של הקולנוען אולריך זיידל

מיסיונרית קתולית שמעוררת את זעמה של שיכורה, נערה מתבגרת שמתאהבת ברופא שלה ותיירי סקס בקניה עומדים במרכז טרילוגייית “גן עדן” של הקולנוען האוסטרי אולריך זיידל המוקרנת בפסטיבל חיפה. בראיון עמו הוא מסביר מה מושך אותו בסיפורים לא צפויים

ניקולס רפולד
ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ניקולס רפולד
ניו יורק טיימס

את עבודתו של אולריך זיידל אפשר אולי לסכם באמצעות זווית הצילום החביבה עליו: תמונת מצלמה ישירה, במקרים רבים קרובה מאוד, כמעט פולשנית. הקולנוען האוסטרי מעמת את קהלו זה 30 שנה עם אנשים שבדרך כלל לא רואים על המסך (לא כל שכן עירומים) ועם סיפורים לא צפויים. סצינות מהפרויקט האחרון שלו, טרילוגיית "גן עדן", המוקרנת בימים אלה בפסטיבל הקולנוע בחיפה, מציגות מיסיונרית קתולית במשרה חלקית שמעוררת את זעמה של שיכורה תוקפנית, נערה מתבגרת במרפאת הרזיה שמתאהבת ברופא שלה, ותיירי סקס בגיל העמידה והרפתקאותיהם עם נער השעשועים הקנייתי שלהם.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ