רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"אווה": מעטפת פסבדו-אמנותית המהולה ברומנטיזציה

סרטו של חיים טבקמן הוא מלאכותי, לא אמין וכבד ראש לעייפה. בשל האופן בו הוא מבוים וכתוב, לצופים לא ממש אכפת מדמויותיו ותעלומותיהן

תגובות

"אווה", הסרט הנוסף שנעל את תחרות הקולנוע הישראלי העלילתי בפסטיבל חיפה, הוא היפוכו של "בית בגליל": מלאכותי, לא אמין וכבד ראש לעייפה. חיים טבקמן, שסרטו הראשון היה "עיניים פקוחות", לקח על עצמו את מלאכת בימוי הסרט אחרי מותו של מיכה לבינסון, ששאף שזה יהיה סרט הקולנוע הראשון שהוא יביים, וטבקמן חתום על התסריט שלו יחד עם עמית רון. הסרט, המתרחש באחד מאותם בתים בכפר שאהובים יתר על המידה על יוצרי קולנוע ישראלים, מתרחש בתחילת שנות ה-70. הוא מציג את סיפורו של יואל (אבי קושניר), שנשוי לאווה (אפרת בן צור, שגם...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות