"ערבאני" ו"הנוער" - לחטוף הלם מהמציאות

שני הסרטים שפתחו את תחרות הקולנוע הישראלי, “ערבאני” של עדי עדואן ו”הנוער” של תום שובל, מציירים דיוקן של חברה ישראלית קשה, אכזרית ואף אלימה

אורי קליין
אורי קליין
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אורי קליין
אורי קליין

תחרות הקולנוע הישראלי העלילתי הארוך, המתקיימת בפסטיבל הקולנוע של ירושלים שנפתח ביום חמישי, כוללת השנה ששה סרטים בלבד. מיעוט הסרטים בתחרות השנה אינו נובע ממיעוט היצירה הקולנועית המקומית, אלא מהבעיות המנהליות המאפיינות את המוסד, סינמטק ירושלים, שבו הפסטיבל מתקיים. התחרות נפתחה בסוף השבוע עם הקרנתם של שני סרטים, שלמרות השוני הניכר ביניהם, שניהם משרטטים את דיוקנה של חברה קשה, אכזרית ואף אלימה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ