טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פסטיבל הקולנוע ירושלים

"האופה מברלין": סוף סוף סרט שמצדיק את תחרות הקולנוע הישראלי בפסטיבל בירושלים

סרטו העלילתי הארוך הראשון של אופיר ראול גרייצר הוא יצירה בוגרת, חכמה, יפה ומרגשת המצטרפת מיד לרשימת הסרטים הישראלים העכשוויים הטובים ביותר

תגובות
"האופה מברלין"
עמרי אלוני

שלושת הסרטים הראשונים שהוקרנו בתחרות הקולנוע הישראלי העלילתי בפסטיבל הקולנוע בירושלים איכזבו, כל אחד בדרכו. הסרט הרביעי, "האופה מברלין", הציל את המצב. לא רק שהוא העלה את התחרות בכמה דרגות, אלא שסרטו העלילתי הארוך הראשון של אופיר ראול גרייצר, שלא הכרתי עד כה, הוא יצירה בוגרת, חכמה, יפה ומרגשת המצטרפת מיד לרשימת הסרטים הישראלים העכשוויים הטובים ביותר. הסרט, קו־פרודוקציה ישראלית־גרמנית, כתוב ומבוים בכישרון מרשים בידי גרייצר, צולם היטב בידי עמרי אלוני וכל צוות שחקניו עושה עבודה משובחת. אבל יותר...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות