"קינג ביבי": האם היוצר חשב באופן שיווקי, כמו גיבורו?

סרטו התיעודי של דן שדור על ראש הממשלה משרטט באופן כרונולוגי סדור את עלייתו לצמרת של נתניהו, אבל רבים מהפרטים מוכרים מדי לציבור הישראלי. ייתכן שהסרט נועד מלכתחילה לקהל בחו"ל

שני ליטמן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
שני ליטמן

סרטו של דן שדור מבקש לשרטט את הקריירה של בנימין נתניהו, ראש הממשלה העמיד ביותר שידעה ישראל, מאז ילדותו בארה"ב ועד ימינו, לאור יחסיו עם התקשורת. התזה בבסיס הסרט מתבררת די מהר: נתניהו למד בשנותיו בארה"ב את חשיבותה של התדמית והפך עצמו לאשף של שיווק ולמעביר מסרים מיומן מאוד. הוא גם נשען על צירוף נסיבות אישיות חד פעמי — הרגע שבו נהפך לאח שכול של סמל לאומי. הוא התאמן בדיבור מול קהל, בניסוח בהיר וקליט ועל משחק מול מצלמה והכישורים הללו, אותם שייף עד שליטה מוחלטת, הם שהפכו אותו לפוליטיקאי הבלתי מנוצח שהוא.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ