"ככה את אוהבת": ממריא אבל הולך לאיבוד באמצע הדרך

סרטה של לימור שמילה עוסק באופן אלגורי בשדות הכוח הנזילים ביניהן נדרשת לתמרן אשה מצליחה. אבל העלילה מתרחשת בשום מקום, הבית הוא שום בית, הדמויות לא מתפתחות והסרט נתקע ולא מתקדם

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נתנאל שלומוביץ
נתנאל שלומוביץ

תמרה היא לכאורה מופת לאשה במאה ה-21: מנהלת מצליחה, נשואה לטייס בחיל האוויר, גרה בבית צמוד־קרקע ועכשיו גם אמא. סצנת הלידה היפה שאיתה נפתח "ככה את אוהבת" מביא שינוי מהותי, אך לאו דווקא ביחס לתינוקת. הבמאית לימור שמילה ("מונטנה") והתסריטאית שרון אייל־אזולאי ("אשה עובדת") יוצקות בגיבורה רובד אלגורי משמעותי שנועד לתאר את שדות הכוח הנזילים ביניהן נדרשת לתמרן אשה שהצליחה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ