"פישטייל": מבט צנוע ועדין בדילמות של מהגרי עבודה

ג'וני וטרז לא מחכים שיסלקו אותם אלא מחליטים לעזוב בעצמם, אבל אחרי 12 שנים בישראל לכל אחד יש כיוון אחר. "פישטייל" של עמנואל מאייר, שפתח את התחרות התיעודית בפסטיבל ירושלים, לא מעצים את הדרמה למען הצופים — אבל היא ניכרת היטב

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
שני ליטמן
שני ליטמן

הסרט שפתח את הקרנות התחרות התיעודית הישראלית בפסטיבל ירושלים ביום שישי, "פישטייל", עוסק בנושא רלוונטי במיוחד – חייהם הסבוכים של מהגרי העבודה והדילמות המוסריות הקשות שכרוכות במציאות העכשווית, כשמבחינה טכנית הניידות זמינה מאי פעם, אבל מלחמת המעמדות הפכה לתופעה גלובלית עקובה מדם. סרטה של הבמאית והצלמת עמנואל מאייר מלווה את ג'וני וטרז, בני זוג, שהשאירו בגאנה תאומים בני ארבעה חודשים ובאו לישראל בניסיון להתפרנס. במשך 12 שנה הם התגוררו בדרום תל אביב, עבדו בניקיון אצל משפחות ישראליות וילדו תוך כדי שלושה ילדים נוספים. לפני כמה שנים, כשהחלו מבצעי הגירוש של מהגרי העבודה, הם העדיפו לא לחכות שיסלקו אותם, והחליטו לעזוב בעצמם. השאלה לאן.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ