הסוגיות שעולות בסרט "אלוהי הפסנתר" מתפוגגות כבועות סבון

במרכז "אלוהי הפסנתר" ניצבת אם שתעשה הכל כדי שבנה יגדל להיות מלחין. סרט הביכורים של איתי טל מוקפד מבחינה אסתטית, אך הדמויות אינן עשירות מספיק והיצירה אינה מתרוממת ונעדרת נפח בעל משמעות

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נתנאל שלומוביץ
נתנאל שלומוביץ

אשה בהריון מנגנת בלהט על פסנתר, בעוד מי שפיר נוזלים על רגלה, היא ממשיכה לנגן. כך נפתח הסרט "אלוהי הפסנתר" שלא מבזבז אף רגע ביציקת תשתית לדינמיקה משפחתית מעוותת: ענת (נעמה פרייס) נלקחת לבית החולים עם אביה ואחיה, אך בעוד היא סובלת מצירי לידה ברכב, אביה (זאב שמשוני) דווקא עסוק ביצירה הבוקעת מהרמקולים. מיד אחרי הלידה נמסר לענת שבנה התינוק נולד חירש — הדבר החמור ביותר שיכול לקרות לאמא מוזיקלית. אז היא נוקטת צעד רדיקלי: ענת מחליפה בסתר צמידים בין התינוקות, וחוזרת מבית החולים עם עולל שאינו שלה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ