בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בעקבות מולי רינגוולד ו"מועדון ארוחת הבוקר": האם כל הטרדה בקולנוע באמת מטרידה?

הטענה של מולי רינגוולד שהסרט בכיכובה היה מיזוגני מעוררת שאלות על ההבדל בין אלימות מינית לייצוגה האמנותי ועל גורלם של סרטים אהובים אך בעייתיים

32תגובות
מולי רינגוולד (עם אמיליו אסטבז) ב"מועדון ארוחת הבוקר".
Universal Pictures

השחקנית מולי רינגוולד, נסיכת נעוריהם של רבים שהתבגרו בשנות השמונים, היתה לאיקונה ולנציגתו של דור בעקבות הופעתה בשלושה סרטים שנכתבו על ידי ג'ון יוז: "בת 16 הייתי", "מועדון ארוחת הבוקר" ו"יפה בוורוד" (את השניים הראשונים יוז גם ביים). אחרי סרטים אלו, שהופקו בין השנים 1984–1986, הקריירה הקולנועית שלה דעכה. באחרונה היא חזרה לכותרות בעקבות שני מאמרים שפירסמה בשבועון היוקרתי "ניו יורקר". במאמר הראשון, מ-17 באוקטובר 2017, ציינה רינגוולד שגם היא סבלה מהטרדות מיניות במשך הקריירה שלה, כבר מאז שהיתה בת 13,...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו