"אורי זהר חוזר" ירטיט את המעריצים. אבל בינינו, אין בו שום דבר חדש - האזרח קליין - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"אורי זהר חוזר" ירטיט את המעריצים. אבל בינינו, אין בו שום דבר חדש

לכתבה
אורי זהר ושייקה אופיר בהופעה לפני חיילים במלחמת ששת הימים, 1967. החסידים יחושו רטט לע"מ

דני רוזנברג ויניב סגלוביץ' מעריצים את גיבור סרטם, "אורי זהר חוזר". אלא שזהר לא חוזר (כי הוא לא עזב בעצם), לא מחדש ולא מפתיע. וכמו אורי זהר של פעם, גם עכשיו הוא הבמאי האמיתי של הסרט

23תגובות

"שלושה ימים וילד", סרטו של אורי זהר (כך הוא רוצה שיאייתו כיום את שם המשפחה שלו), שהתבסס על סיפור קצר מאת א"ב יהושע, היה הסרט הישראלי הראשון שראיתי יותר מפעם אחת כשעלה לאקרנים, ב-1967. אני זוכר את ההתרגשות שאחזה בי למראה הסרט. בעיני, הוא נשא בשורה. מבחינת מבנהו העלילתי וסגנון הבימוי והצילום שלו (על ידי דוד גורפינקל), הוא בישר לי שגם במקומותינו ניתן ליצור סרט ברוח הקולנוע האירופי־האמנותי של אותן שנים, שהיה מוקד של השפעה על שוחרי הקולנוע בני דורי (ואמנם עודד קוטלר, כוכב הסרט, זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל קאן באותה שנה). לא היה זה המפגש הראשון שלי עם הקולנוע של אורי זהר. עוד קודם לכן ראיתי...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות