התסכול המתון של תרז דסקרו

“תרז”, סרטו האחרון של הבמאי הצרפתי המנוח קלוד מילר, הוא דרמה תקופתית מוקפדת, עשויה במיומנות. אך מי שראה את הגרסה הקולנועית הקודמת לרומן מאת פרנסואה מוריאק יבין איזו עוצמה הוחמצה כאן

אורי קליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי קליין

שני קהלים שונים יגיבו בשתי דרכים שונות על גרסתו של הבמאי הצרפתי קלוד מילר לרומן של פרנסואה מוריאק, “תרז דסקרו”, שיצא לאור ב-1927 והיה לאחד הרומנים החשובים ביותר בתולדות הספרות הצרפתית במאה הקודמת. הקהל האחד מורכב ממי שצפו בגרסה הקולנועית הקודמת של הרומן, שביים ז'ורז' פראנז'ו ב-1962, האחר - ממי שגרסתו של מילר היא ההיכרות הראשונה שלהם עם עיבוד קולנועי לספרו של מוריאק.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ