"ההיא שחוזרת הביתה": כעס נשי חד-ממדי

כמו הגיבורה של "ההיא שחוזרת הביתה", נדמה שגם במאית הסרט, מיה דרייפוס, מתרפקת על היכולת ליצור פרובוקציות. סרטה העלילתי הארוך הראשון מעניין בעיקר כנדבך נוסף בהתפתחותו של הקול הנשי בקולנוע הישראלי העכשווי

אורי קליין
אורי קליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי קליין
אורי קליין

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ