"התעלות": אין רגע משעמם, ובכל זאת אכזבה

"התעלות", סרטו הראשון כבמאי של הצלם וילי פפיסטר, מבקש לעסוק בקדמה הטכנולוגית באופן מורכב ומתוחכם, שישקף את עוצמת נוכחותה ושליטתה של הטכנולוגיה בכל אגף של חיינו כיום. התוצאה היא ברדק רעיוני

אורי קליין
אורי קליין
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אורי קליין
אורי קליין

הפחד מיכולותיה של הטכנולוגיה מלווה את הקולנוע האמריקאי מאז סופה של מלחמת העולם השנייה. בשנות ה-50, עם פרוץ המלחמה הקרה והחרדה מפני שואה גרעינית, הופקו בארצות הברית מספר רב של סרטים, מרביתם בי מוביז, ששיחקו משחק כפול בכל הנוגע לטכנולוגיה: מצד אחד הם הציגו את סכנותיה, ומצד שני תיארו כיצד היא עצמה מסוגלת לפתור את המשבר לתוכו הסכנות האלה מובילות את העולם.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ