ההחמצה ההיסטורית של הסרט "המהגרת"

שתי אחיות שמהגרות מפולין עומדות במרכז סרטו של ג'יימס גריי "המהגרת". אבל הסרט, שמנסה להציג שלב מכריע בעיצובה של ההיסטוריה האמריקאית, סובל מגודש עלילתי

אורי קליין
אורי קליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי קליין
אורי קליין

הבמאי האמריקאי ג'יימס גריי אינו חושש מהמלודרמטי, וייתכן שזו הסיבה שהוא מוכר ומוערך יותר מחוץ למולדתו מאשר בארצות הברית. ארבעה מבין חמשת הסרטים שביים ב-20 השנים האחרונות, כולל "המהגרת", שמוקרן כעת בישראל, היו מועמדים לפרס דקל הזהב בפסטיבל קאן, וגם אם הם יצאו מהתחרות ללא פרס, יש בכך להעיד כי כל סרט חדש של גריי מעורר סקרנות בקרב קברניטי הפסטיבל (הפרס היחידי שגריי זכה בו בפסטיבל היה פרס אריה הכסף בפסטיבל ונציה בעבור סרטו הראשון, "אודסה הקטנה", שאותו ביים בהיותו בן 25).

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ