אורי קליין
אורי קליין
אורי קליין
אורי קליין

העיסוק הישיר בזמן הקולנועי הוגבל לרוב לקולנוע הניסיוני והאוונגרדי, אך הוא נוכח בכל סרט המשתייך לאמנות הזאת, שבה ההווה נהפך מיד לעבר והעבר הוא תמיד שוב הווה. גם בסרטים המוגדרים מסחריים נעשו ניסיונות להבליט את הזמן הקולנועי, כמו למשל ב"חבל" של אלפרד היצ'קוק, שבו ניסה הבמאי ליצור אשליה של זמן רציף בעזרת אשליה של שוט רציף, או ב"בצהרי היום" של פרד זינמן, שמשך הקרנתו חופף למשך הזמן שבו מתרחשת עלילתו.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ