"סולו בשניים": המתח שבין הגלוי לשקוף

"סולו בשניים" הוא סרט מלא פגמים. מהו בכל זאת סודו?

אורי קליין
אורי קליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי קליין
אורי קליין

סביר להניח שלולא היה לעלילת "סולו בשניים", סרטו הראשון כבמאי של צלם הקולנוע הצרפתי כריסטוף אופנשטיין, ממד אלגורי שעורר את ענייני, הייתי פוטר את הסרט כיצירה שאינה מעידה שלאופנשטיין יש הכישרון המצדיק את ההסבה המקצועית הזאת. "סולו בשניים" מתאר סיטואציה דרמטית, אך עושה זאת רוב הזמן ללא התנופה היצירתית שסיטואציה זו ראויה לה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ