"פוקס-קצ'ר": בין שני הקטבים של החלום האמריקאי

"פוקס־קצ'ר" של הבמאי בנט מילר עוסק בטירוף שנוצר בפער בין מי שלכאורה הגשימו את החלום האמריקאי לבין אלה שהוא חמק מהם

אורי קליין
אורי קליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי קליין
אורי קליין

"פוקס-קצ'ר", סרטו העלילתי הארוך השלישי של הבמאי האמריקאי בנט מילר, שזכה השנה בפרס הבימוי הטוב ביותר בפסטיבל קאן ועלה אתמול לאקרנים בישראל, מעיד שוב כי מילר הוא אחד הבמאים הנבונים והמוכשרים ביותר שפועלים בקולנוע האמריקאי היום. כמו שני סרטיו המשובחים הקודמים, "טרומן קפוטה" מ-2005 ו"מאניבול" מ-2011, מתבסס סרטו החדש של מילר על אירועים שקרו במציאות, וכמותם, "פוקס-קצ'ר" משתמש בסיפור האמיתי לא רק כדי להציג אותו, אלא כדי לדבר דרכו על אמריקה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ