בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לאן נעלם הכישרון שהושקע ב"היעלמותה של אלינור ריגבי"

רק מעט סרטים הצליחו להתמודד עם נושא האבל, ו"היעלמותה של אלינור ריגבי" אינו אחד מהם. לא מעט כישרון אמנם הושקע בסרט, המוקרן כאן בגרסתו הקצרה, אבל הוא מתמוסס אל תוך הבנאליות

תגובות

מקרה מבחן קולנועי חריג ניצב כאן לפנינו: "היעלמותה של אלינור ריגבי", סרטו הראשון של התסריטאי והבמאי האמריקאי נד בנסון, שמתאר את התפרקותה של מערכת נישואים, הוא סרט המתקיים בשתי גרסאות שונות. הגרסה האחת, שאורכה 191 דקות, מחולקת לשני חלקים (אלה שראו אותה אומרים שבעצם לשני סרטים נפרדים), האחד נקרא "הוא" ומציג את הסיפור מהזווית של הבעל, והשני נקרא "היא" ומציג את הזווית של האשה. אין זו הפעם הראשונה שסיפור מוצג בקולנוע משתי זוויות, האחת גברית והשנייה נשית, ובקונספט של הסרט אין אם כך משום חידוש. אבל...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו