הפספוס הגדול של ג'ון סטיוארט

כבר מזמן לא הופק סרט שעוסק בסכנות הקשורות בעבודתו של עיתונאי, אבל "רוז ווטר", סרטו הראשון של ג'ון סטיוארט, שטוח ומאכזב

אורי קליין
אורי קליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי קליין
אורי קליין

לא אפליג כאן בשבחיו של ג'ון סטיוארט, המנחה השנון של תוכנית האירוח הסאטירית "הדיילי שואו"; רבים עשו זאת כבר לפניי ויש אפילו כאלה שמתייחסים לסטיוארט כאחד האנשים המשפיעים ביותר כיום בארצות הברית, לפחות בצדה הליברלי של המפה הפוליטית האמריקאית. סטיוארט הוא אישיות טלוויזיונית כובשת; אך כעת הוא גם החליט לכתוב ולביים סרט ראשון. התוצאה, "רוז ווטר", מוכיחה שמי שמוכשרים בתחום אחד, אין זה אומר שהם יצליחו גם בתחום אחר. "רוז ווטר" איננו סרט מביך או מביש, כפי שהיו לעתים סרטים ראשונים של יוצרים שחדרו לתחום הבימוי הקולנועי מתחום אחר; אך חסר בו כמעט כל מה שהופך סרט ליצירה שהיא יותר ממציגה סיפור באמצעים הקולנועיים הבסיסיים ביותר: נפח דרמטי, קצב מתוזמן היטב, שימוש מיומן באתרי ההתרחשות, עיצוב דמויות לעומק ועוד.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ