הבמאי שרואה את ה"שקופים" בחברה, וזה שלא רואה דבר דרך "חלונות"

בסרטו העלילתי השני, "שקופים", לא משחזר מושון סלמונה 
את האיכות של סרטו הראשון, אך נותר קול ייחודי שראוי להישמע. יעקב איילי, לעומתו, עמל עשר שנים על "חלונות", סרט יומרני שייבלע בשולי הזיכרון של הקולנוע הישראלי

אורי קליין
אורי קליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי קליין
אורי קליין

סרטים ישראליים העוסקים בסוגיות חברתיות אינם זוכים אצלנו להצלחה לרוב, גם לא כאשר הם נהנים מאהדת הביקורת. כך קרה לאחרונה ל"מנפאואר" של נועם קפלן וכך קרה ב-2007, כאשר "וסרמיל", סרטו העלילתי הארוך הראשון והמצוין של מושון סלמונה, חלף על מסכינו במהירות רבה. שמונה שנים אחר כך עולה לאקרנים "שקופים", סרטו השני של סלמונה, שנחשף בישראל בראשונה בתחרות שהתקיימה בפסטיבל הסרטים בחיפה השנה.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ