"לחזור הביתה": יותר מדי שיאים, פחות מדי סרט

גודש מלודרמטי של דימויים 
עזי רגש מאפיין את 
"לחזור הביתה" של ז'אנג יימו ופוגם בו

אורי קליין
אורי קליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
אורי קליין
אורי קליין

לבמאי ז'אנג יימו שמור מקום מיוחד בתולדות הקולנוע, שכן הוא זה שהביא בסוף שנות ה-80 של המאה הקודמת את בשורת הקולנוע הסיני אל מחוץ לגבולות מדינתו, בסדרת סרטים מרשימים כגון "שדות החיטה האדומים", "הפנסים האדומים" ו"סיפורה של קיו ז'ו". את יצירתו בראשיתה איפיין השילוב בין ראווה לאינטימיות ובין הפלגה למחוזות היסטוריים לתיעוד ריאליסטי של החיים בסין בהווה, ושילוב זה העניק לסרטיו את כוחם ונפחם.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ