בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"לחזור הביתה": יותר מדי שיאים, פחות מדי סרט

גודש מלודרמטי של דימויים 
עזי רגש מאפיין את 
"לחזור הביתה" של ז'אנג יימו ופוגם בו

4תגובות

לבמאי ז'אנג יימו שמור מקום מיוחד בתולדות הקולנוע, שכן הוא זה שהביא בסוף שנות ה-80 של המאה הקודמת את בשורת הקולנוע הסיני אל מחוץ לגבולות מדינתו, בסדרת סרטים מרשימים כגון "שדות החיטה האדומים", "הפנסים האדומים" ו"סיפורה של קיו ז'ו". את יצירתו בראשיתה איפיין השילוב בין ראווה לאינטימיות ובין הפלגה למחוזות היסטוריים לתיעוד ריאליסטי של החיים בסין בהווה, ושילוב זה העניק לסרטיו את כוחם ונפחם. מתחילתה של המאה הנוכחית חל פיצול ביצירתו של ז'אנג בין ראווה לפשטות. ואף שמופעי הראווה הקולנועיים שלו, כגון...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו