בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כמו סטיב ג'ובס האדם, כך גם "סטיב ג'ובס" הסרט: קר, מרוחק, חולם בגדול, אבל טועה בקטן

"סטיב ג'ובס" הוא אמנם יצירה מעניינת עם משחק מדויק, אבל היא נעדרת הקשר חברתי, תרבותי וכלכלי מתבקש, מה שמעורר בצופים תסכול ולאות מסוימת

3תגובות
בתמונה רואים את השחקן מייקל פאסבנדר מביט על מסך מחשב, המסך משתקף על המשקפיים שלו. מתוך הסרט סטיב ג'ובס
אי־פי

שילוב של הערכה ותסכול מלווה את הצפייה ב"סטיב ג'ובס", סרטו של הבמאי הבריטי דני בויל ("טריינספוטינג", "נער החידות ממומבאי"), שתסריטו נכתב על ידי ארון סורקין. הקולנוע העכשווי משופע בביוגרפיות, שמרביתן שמרניות מבחינת המבנה שלהן ורק מעטות מהן מנסות לחדש בהן. סרטם של בויל וסורקין משתייך למיעוט זה. עובדה זו בולטת במיוחד לאור העובדה שסטיב ג'ובס, שמת ב-2011, בן 56, שימש כבר ב-2013 כמושא לביוגרפיה קולנועית, שביים ג'ושוע מייקל סטרן, בה אשטון קוצ'ר גילם את ג'ובס, והיא נטתה לכיוון השמרני של הז'אנר. זו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו