בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

על הנייר זה עובד: "חתונה מנייר" הוא בעיקר סרט מלא כוונות טובות

ב"חתונה מנייר" מנסה ניצן גלעדי להימנע ממלודרמטיות, מסנטימנטליות וממניפולציות. אבל גם אם זה ראוי להערכה כשלעצמו, ההתכוונות היתרה משטיחה את הסרט

תגובות
אסי לוי ומורן רוזנבלט בסרט "חתונה מנייר"
אוריאל סיני / סרטי יונייטד קינג

ב"חתונה מנייר", סרטו העלילתי הראשון של ניצן גלעדי, יש סיפור, בסיפור יש דמויות, והיות שהסיפור מתרחש במצפה רמון יש בסרט נופי מדבר נאים, שאיילים משוטטים בהם. לכאורה זה כל מה שנדרש כדי להפוך את "חתונה מנייר" לסרט מספק, אך בכל זאת חסר משהו בסרטו הראשון של גלעדי, ובאופן פרדוקסלי ועצוב מעט אפילו, החסר הזה נובע דווקא מכוונותיו הטובות וההגונות. בסרטו העלילתי הארוך הראשון חותר גלעדי למינוריות, וחתירה זו מתממשת על בסיס סיפור שהיה יכול לגלוש למלודרמטיות ולסנטימנטליות, כך שכשלעצמה היא ראויה להערכה....

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו