בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"אמא שנייה": פערי מעמדות זה לא דבר מצחיק

סרטה של התסריטאית והבמאית הברזילאית אנה מוילרט, עוסק בפערי המעמדות בברזיל, אבל מעדיף לבדר את הצופים במקום לעורר אותם למחשבה

12תגובות
רז'ינה קאזה (מימין) וקמילה מרדילה ב"אמא שנייה". פתרונות עלילתיים קלים מדי
Aline Arruda

סגנון החיים של הבורגנות האמידה בעריה הגדולות של ברזיל, המתבסס על הקשר האיתן בין אדונים למשרתים, זוכה לטיפול קורקטי ב"אמא שנייה", סרטה של התסריטאית והבמאית הברזילאית אנה מוילרט. אלא שהתסריט של מוילרט נוטה לנוסחתיות מסוימת והבימוי שלה אינו רב השראה. זהו נושא שהיה דורש שינעצו בו שיניים חדות יותר. חסרה בסרט מידה של חריפות סאטירית נוסח לואיס בונואל. יש בו אמנם הבחנות אנושיות, חברתיות ותרבותיות מדויקות, אבל הוא מוגבל מבחינה רעיונית וסובל ממהות סיטקומית מסוימת. זהו סיפורה של ואל, המשמשת יותר מעשור...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו