כוח האיפוק והעידון בסרט היפני "אן"

קחו אחת משפע תוכניות השפים 
על הגיגיהן הפיוטיים, הוסיפו קורט סנטימנטליות, תבּלו באיפוק, יופי ועידון יפניים ותקבלו את "אן", סרטה של הבמאית נעמי קוואסה

אורי קליין
אורי קליין
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
אורי קליין
אורי קליין

כבר מזמן לא ראינו כמות כזאת של פריחת דובדבן בסרט, אפילו בסרט יפני, כפי שאנו רואים ב"אן", סרטה החדש של הבמאית נעמי קוואסה; ואמנם, המראה נאה. בכלל, הטבע משחק תפקיד מרכזי בסרטים של הבמאית היפנית, שזוכה, בין השאר, להערכה רבה בפסטיבל קאן; רבים מסרטיה הוקרנו בו החל ב-1997, אז זכתה בפרס "מצלמת הזהב" המוענק לסרט ביכורים. התגובות ליצירתה נחלקות לרוב בין היענות אוהבת לסגנונה המינימליסטי ולקצב האטי של סרטיה לבין התחושה שהם אמנם נאים לעין, אך יגעים מבחינת עוצמתם הדרמטית והרגשית.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ