בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לבמאית יש כישרון, אבל לסרט יש בעיה

סרטה של יעל קיים "ההר" מעיד על כישרון ניכר ועל יכולת לשלוח מבט במציאות 
ולעצב מבט זה מבחינה קולנועית, אך התפישה האמנותית שהבמאית 
דבקה בה פוגמת בו

5תגובות
אשה בבית קברוץת, מהסרט ההר
אסף שניר

יש רגעים רבים ב"ההר", סרטה העלילתי הארוך הראשון של יעל קיים, שכישרונה של הבמאית ניכר בהם. כישרון זה בא לידי ביטוי בעיקר באופן שבו היא מתעדת את האתר המרכזי שבו הסיפור מתרחש ומתזמנת את סגנונו של הסרט על פי מהלכיה המועטים של העלילה. כלומר, קיים היא במאית שיודעת לשלוח מבט במציאות ולעצב מבט זה מבחינה קולנועית. ואולם, ניכר ב"ההר" גם הרצון לפסוע בדרכה של תפישה אמנותית כה פריכה, שנדמה שכל ניסיון להעמיס על הסרט משמעות ימוטט ואף ירסק אותו. במלים אחרות, אחת השאלות המלוות את הצפייה ומתעצמת בעקבותיה היא...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו