לבמאית יש כישרון, אבל לסרט יש בעיה

סרטה של יעל קיים "ההר" מעיד על כישרון ניכר ועל יכולת לשלוח מבט במציאות 
ולעצב מבט זה מבחינה קולנועית, אך התפישה האמנותית שהבמאית 
דבקה בה פוגמת בו

אורי קליין
אורי קליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי קליין
אורי קליין

יש רגעים רבים ב"ההר", סרטה העלילתי הארוך הראשון של יעל קיים, שכישרונה של הבמאית ניכר בהם. כישרון זה בא לידי ביטוי בעיקר באופן שבו היא מתעדת את האתר המרכזי שבו הסיפור מתרחש ומתזמנת את סגנונו של הסרט על פי מהלכיה המועטים של העלילה. כלומר, קיים היא במאית שיודעת לשלוח מבט במציאות ולעצב מבט זה מבחינה קולנועית. ואולם, ניכר ב"ההר" גם הרצון לפסוע בדרכה של תפישה אמנותית כה פריכה, שנדמה שכל ניסיון להעמיס על הסרט משמעות ימוטט ואף ירסק אותו.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ