אורי קליין
אורי קליין
פסטיבל קאן

"Rester vertical": האקסצנטריות מתפרצת

סרטו הקודם של הבמאי הצרפתי אלן גירודי, "זרים על שפת האגם" מ-2013, מותחן שהתרחש כולו באתר אחד — חוף ושולי החוף המהווים מקום מפגש ובילוי להומואים — היה מופת של עשייה קולנועית סוגסטיבית, מבוקרת עד כדי סגפנות כמעט, וזאת למרות סצינות המין הגלוי שנכללו בעלילה ומידה של אקסצנטריות שניכרה בו. הצד הזה מתפרץ בכל עוזו בסרטו החדש "Rester vertical", שהוא הראשון של גירודי שמשתתף בתחרות בקאן על פרס דקל הזהב. למרות שנדמה כי סרטו החדש של גירודי מתפרץ לכל הכיוונים מבחינה עלילתית וסגנונית, הרי בתוך זה מתגלה סרט ממוקד לא פחות מהקודם שלו, העוסק בקשר החמקמק, המסתורי, המאיים לעיתים והגואל לפרקים, בין גבריות, מיניות ואבהות. כמעט כל דמות גברית בסרט נבחנת בהקשרים אלה, על מהותם האמביוולנטית.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ