בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הבשורה של "חולייטה": אלמודובר חוזר לעצמו

אחרי כמה סרטים מדאיגים, "חולייטה" מזכיר לנו את גדולתו של הבמאי הספרדי. אשמה, שובו של המודחק ויחסי אם ובת מניעים את הסרט, שעל הדרך גם מפלרטט עם המלודרמות של הוליווד הקלאסית

45תגובות
מתוך "חולייטה"
בתי קולנוע לב

כובדה של אשמה הוא מרכיב מרכזי בעלילותיהן של המלודרמות הקולנועיות לדורותיהן. במיוחד האשמה המניעה את הקשר בין הורים לילדיהם, ובתוך מערך זה, במיוחד בין אמהות לבנותיהן. כך היה במלודרמה ההוליוודית הקלאסית, שהיא אחד ממקורות ההשפעה וההשראה העיקריים של יצירתו של הבמאי פדרו אלמודובר, מ"סטלה דאלאס" של קינג וידור מ-1937 ועד "חיקוי לחיים" של דאגלס סירק מ-1959. אשמה בעוצמות שונות, שנחשפות בהדרגה, מניעה את "חולייטה", המלודרמה החדשה של אלמודובר, שפתחה אתמול את פסטיבל הקולנוע ה-33 המתקיים בירושלים ועלתה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו