בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הסרט "אהבה וידידות" רצה להיות "תבונה ורגישות". הוא לא הצליח

ב"אהבה וידידות" חורג הבמאי ויט סטילמן ממנהגו ומעבד יצירה של ג'יין אוסטן. 
למרות הקרבה התמטית בין ספריה של הסופרת האנגלייה לסרטיו הקודמים, המפגש ביניהם לא עולה יפה

תגובות
מתוך "אהבה וידידות"
Ross McDonnell / ©Churchill Pro

רק ארבעה סרטים עלילתיים ארוכים ביים הבמאי האמריקאי בן ה-64 ויט סטילמן מאז סרטו הראשון "מטרופוליטן", שנעשה בתקציב המוערך במעט יותר מ-200 אלף דולר ובישר את הגעתו של במאי בעל ייחוד סגנוני לקולנוע האמריקאי. למרות מיעוט הסרטים, יש ליצירתו אחדות נושאית וסגנונית. כל ארבעת הסרטים שביים קודם לסרטו הנוכחי – "אהבה וידידות", שהוקרן השבוע בפסטיבל הקולנוע של ירושלים ועלה אתמול לאקרנים בישראל – היו מעין קומדיות מנהגים, שעסקו בחתך של החברה האמריקאית שסרטים מעטים בלבד עוסקים בו: דור ההמשך של הבורגנות האמריקאית...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו