בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הקשר הטעון בין גבריות לגבורה בסרטו החדש של קלינט איסטווד

"סאלי", סרטו החדש של קלינט איסטווד, מספר את סיפורו האמיתי, הדרמטי, של טייס שנחת נחיתת חירום בנהר ההדסון ללא פגע. אבל איכותו נובעת דווקא מההחלטה לוותר על הילה הרואית

3תגובות
טום הנקס (משמאל) וארון אקארט ב"סאלי"
Warner Bros. Pictures / גלו

"סאלי", סרטו החדש של קלינט איסטווד, שהמפיצים הוסיפו לו את כותרת המשנה "נס על ההדסון", הוא יצירה מינורית (וגם הסרט הקצר ביותר שאיסטווד ביים עד כה). ועם זאת, במהותו הוא ממשיך את הדיון על הקשר הטעון והאמביוולנטי שבין גבריות, מקצוענות וגבורה, המתקיים לאורך כל יצירתו של איסטווד כבמאי. ככזה הוא מהותי ליצירתו של איסטווד כמו כל אחד מהסרטים שקדמו לו, ומי שמתעניינים ביצירה זו יתעניינו גם בו. מבחינות מסוימות נדמה כי "סאלי" משלים את "צלף אמריקאי", סרטו הקודם של איסטווד והמצליח ביותר מבין סרטיו מבחינה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו