אורי קליין
אורי קליין

יש סרטים שהיו יכולים להיבלע בשגרה של היומיום הקולנועי שלנו, אך הם מצליחים להתעלות מעבר לה, גם אם הם נותרים מינוריים ואין בהם כדי לתרום באופן משמעותי למכלול הקולנועי העכשווי. כזה הוא "המיילדת" של הבמאי הצרפתי מרטאן פרובו ("סראפין"), שעלילתו היתה עשויה להיסחף למחוזות נוסחתיים של מלודרמטיות וסנטימנטליות, אך היא מצליחה, ברובה לפחות, להימנע מכך בזכות האיזון הנרטיבי והרגשי שלה.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ