"הדרך לאן": מיכל בת אדם לא מצאה את הדרך בסרטה החדש

השוטטות המתמדת בין מישורי זמן, סיפורים ודמויות בסרט החדש של מיכל בת אדם, "הדרך לאן", נועדה ליצור תחושה של ניכור. אבל הניכור רב מדי ומותיר את הצופים מבולבלים

אורי קליין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי קליין

יש לי הערכה לבמאית מיכל בת אדם, כפי שיש לי הערכה לכל במאי או במאית ישראלים שנחושים ללכת בדרכם במציאות לא קלה ולא לסטות ממנה. מאז "רגעים" ב–1979, שעורר בזמנו סערה בשל מה שנחשב בישראל אז כתעוזה מינית, ביימה בת אדם 12 סרטים נוספים (האחרון שבהם, "הדרך לאן", מוקרן כעת). זהו מספר מרשים בהתחשב בכך שלסרטיה יש נימה מינורית שאינה מבטיחה הצלחה בקופות.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ